Šperos.lt > Informatika > Programavimas
Programavimas

(321 darbai)

Generatoriaus tyrimasProgramavimo inžinerijos kursinio darbo "generatoriaus tyrimas" dokumentacija. Proceso dokumentacija. Darbų organizavimas. Laiškai dėstytojui. Produkto dokumentacija. Reikalavimų dokumentas. Įvadas. Projekto alternatyvos. Prototipo analizė. Užsakovo reikalavimai. Vartotojo reikalavimai. Produkto apžvalga. Sistemos marketingo analizė. Techninių terminų žodynas. Formalios specifikacijos. Įvadas. Duomenų aibės ir ryšys tarp jų. Projektavimo dokumentas. Sistemos kūrimui naudojami CASE įrankiai ir metodai. Sistemos architektūra. Struktūrinis programos modelis. Testavimo dokumentas. Testavimo metodika. Instrukcija vartotojui. Sistemos teikiamos paslaugos. Vartotojo sąsajos testavimas. Vartotojo instrukcija. Programos failų išeities tekstai index.php (vartotojo aplinka, pirminių duomenų testavimas, vykdymas). Rand_funkc.php. Grafikas.php (duomenų atvaizdavimo failas). Skaityti daugiau
Grafika (4)Kompiuterinė grafika ir jos taikymas. Vektoriniai ir rastriniai (taškiniai) vaizduokliai. Elektroninių vamzdžių veikimo principas. Spalvotųjų elektroninių vamzdžių veikimo principas. Skystųjų kristalų vaizduokliai. Plazmos vaizduokliai. Spalvų modeliai. RGB spalvų modelis. CMY spalvų modelis. HSV spalvų modelis. Plokščiųjų projekcijų klasifikacija. Lygiagrečios ir centrinės projekcijos. Perspektyvinės projekcijos. Įžambiosios projekcijos. Pagrindinės transformacijos plokštumoje: perkėlimas (translation), mastelio pakeitimas (scaling), pasukimas (rotation). Homogeninės koordinatės ir naudojimas. Transformacijos homogeninėse koordinatėse. Transformacijos tarp langų. Brezenheimo atkarpos sudarymo algoritmas. Vidurio taško algoritmas. Koheno ir Sačelendo atkarpų atkirtimo algoritmas. Matomos šviesos spektras. Spalvų suvokimas. Pagrindiniai šviesos šaltinių tipai. Sklaidusis atspindys. Lamberto dėsnis. Veidrodinis atspindys. Phongo apšvietimas. Tolygus šešėliavimas. Gouraud (Guru) šešėliavimas. Phong (Fongo) šešėliavimas. Vizualizacijos konvejeris. Dailininko (Painter’s) algoritmas. Z-buferio (gylio buferio) pavyzdys. Warnock's algoritmas. Priekinis spindulių trasavimas. Atbulinis spindulių trasavimas. Vaizdų iškraipymo sumažinimo (Anti-Aliasing) būdai. Skaityti daugiau
Grafika (5)Laboratorinio darbo nr. 5 ataskaita. Programos užduotis: Sukuriamas grafinis vaizdas su animacijos elementais laisvai pasirinkta tema. Programos aprašymas. Formos schema. Formos ir klasės aprašo failas. Meniu schema ir aprašymas. Klasių diagrama. Atmintinė vartotojui. Programos tekstas. Programos testavimo rezultatai. Skaityti daugiau
HipertekstasHiperteksto samprata. Hipertekstinė teksto struktūra. Hiperteksto savybės. Hiperteksto privalumai. Daugialypė terpė (multimedija). Hiperterpė. Elektroninė knyga. Hipertekstinė programinė įranga. Skaityti daugiau
Hypertekstinės sistemos ir internetasĮvadas. Tikslas – mokėti atvaizduoti XML dokumentuose saugomus duomenis CSS ir XSLT technologijų pagalba. XML atvaizdavimas su CSS. XML transformacija į HTML su XSLT. DARBO APRAŠYMAS. XML duomenys. XML dokumento kompai.xml kodas. DTD failo kompai.dtd kodas. XML atvaizdavimas su CSS. CSS failo kodas. XML failo atvaizdavimas naršyklėje, pritaikius jam .CSS stilius. XSLT transformacijos. XSL failo kodas. Gauto HTML failo kodas. XML failo atvaizdavimas naršyklėje, pritaikius jam XSLT transformaciją. Išvados. Skaityti daugiau
Hipertekstinės technologijosKaip sukurti savo internetinę svetainę, kad ji būtų kuo patrauklesnė. Kaip elgtis po to, kai Jūsų puslapis jau atsidurs Internete. WWW puslapių kūrimas. HTML redaktoriai. HTML pagrindai. HTML dokumento struktūra. Skaityti daugiau
HtmlHtml pavyzdys. Bėganti eilutė. Skaityti daugiau
HTML (Hypertext markup language) pradžiamokslisPowerPoint pristatymas. Įvadas. Minimalus HTML failas. Teksto išlyginimas. Teksto stiliai. Šrifto dydžiai. Eilučių ir skyrelių pabaigos valdymas. Grafika. WWW nuorodos. Grafinės nuorodos. Nuorodos dokumento viduje. Skaityti daugiau
HTML puslapių išdėstymasHTML puslapiu išdėstymas. <table> VS <div> privalumai ir trūkumai. Puslapio išdėstymas naudojant HTML lenteles. HTML lentelės gali būti sudėtingos. HTML lentelės nėra lanksčios. Įterptos HTML lentelės užkraunamos lėčiau. HTML lentelės ne visada atspausdinamos teisingai. HTML lentelės atvaizduojamos panašiai ir senesnėse naršyklėse. Puslapio išdėstymas naudojant DIV + CSS. Pavyzdys. HTML lentelių pagalba. DIV + CSS pagalba. Skaityti daugiau
HTML žymės. HTML žymų naudojimo taisyklėsDarbas pavadinimu "HTML žymės. Jų naudojimo taisyklės". Bendrosios HTML žymių naudojimo taisyklės. Nepatartino kelių žymių naudojimo pavyzdys. Pagrindinės žymės. Simbolių formatavimo žymės. Išvesties žymės. Blokų žymės. Nuorodų žymės. Rėmelių žymės. Įvesties žymės. Sąrašų žymės. Paveikslėlių žymės. Lentelių žymės. Stilių žymės. Meta-informacijos žymės. Programavimo žymės. Skaityti daugiau
Informacijos apdorojimo sistemos (2)Laboratorinis darbas Nr. 1. Bendroji dalis. Naudojant MATLAB paketą sugeneruoti nurodytų parametrų vienetinio impulso, žingsnio, sinusinį ir įvairaus pasiskirstymo atsitiktinius signalus. Atvaizduoti signalus, naudojant atitinkamas MATLAB funkcijas. Apskaičiuoti sinusinio ir atsitiktinių signalų vidurkius, standartinius nuokrypius ir histogramas, įvertinti pasiskirstymą. Teorija, metodas, procedūra, įranga. Pagrindiniai signalai. Statistikos panaudojimas signalų apdorojime. Darbo rezultatai. Stebėjimai, duomenys, rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Informacijos pateikimas Internete technologijosĮvadas. PHP technologija. PHP – kas tai? PHP istorija. PHP versijos. PHP 3. PHP 4. PHP 5. Technologinė schema. Taikymo teorijoje ir praktikoje principai. Palyginimas su analogiškomis technologijomis pagal konkrečius kriterijus. ASP (Active Server Pages). Kainos atžvilgis. Greitis. Platforminis suderinamumas. Kalba. Duomenų bazės. Python. Kainos atžvilgis. Greitis. Platforminis suderinamumas. Kalba. PHP privalumai ir trūkumai. Vystymosi perspektyvos. Išvados. Skaityti daugiau
Informacijos slaptumas (šifravimas) UMTS tinkleUMTS – universalioji mobiliųjų telekomunikacijų sistema. UMTS tinklo architektūra. UMTS informacijos slaptumas (šifravimas). UMTS ir GSM tinklų šifravimo palyginimai. Skaityti daugiau
Internetinio žodyno programavimasProgramavimo technologijos internete. Metodų apžvalga. Talpinimas internete. Duomenų bazės paruošimas. Apsauga. Duomenų bazės nuskaitymas ir atvaizdavimas. Pabaigai. Skaityti daugiau
Internetinių dienoraščių (weblogs) sistemų apžvalga, jų skirtumai, privalumaiWeblogs – kas tai? Weblog‘ų kūrimo būdai. Weblog'ų kūrimo sistemos. Sistemų apžvalga. Weblog's sistemų palyginimo lentelė. Išvados. Skaityti daugiau
Internetinių žaidimų kūrimo technologijosĮvadas. Žaidimų klasifikacija. Java žaidimai. Flash. Shockwave. Atskirai diegiami žaidimai. Apibendrinimas. Skaityti daugiau
Interneto tinklapių kūrimas HTML kalbaTrumpai apie html kalbą ir jos ypatumus. HTML funkcionalumas ir išvaizda. Tinklapių kūrimo html kalba pradmenys. HTML dokumentų rašymas. HTML dokumentų peržiūra. Pirmieji html programavimo žingsniai. Svetainės turinys (body). Paragrafai ir antraštės. Teksto efektai. Nuorodų kūrimas. Paveikslėlių įterpimas. Svetainės kūrimas. Skaityti daugiau
Inžinerinių procesų modeliavimas. Duomenų analizė su StatisticaUžduotis. Inžinerinių procesų modeliavimas. Teršalų sklaidos dujinėse ir skystose terpėse matematinis modelis. Nežinomųjų parametrų (Q, Dy, Dz) įvertinimas remiantis stebėjimo duomenimis. Teršalų sklaidos pavaizdavimas trimačiu grafiku ir lygio linijomis. Prognozuojama teršalų koncentracija pjūviuose I ir II (I – kai y = b; II – kai eina per taškus (x1, y1) ir (x2, y2)). Duomenų analizė su Statistica. Matricos n × m duomenų generavimas. Kintamųjų charakteristikos ir ryšiai. Kintamųjų aprašomosios charakteristikos. Sklaidos diagrama (x2 ir x5). Kintamųjų skirstinių nustatymas ir pavaizdavimas histogramoje. Koreliacijos koeficientų apskaičiavimas ir jų reikšmingumų nustatymas. Regresinė analizė (x5 nuo x1, x2, x3). Skaityti daugiau
Išsišakojančių ir ciklinės struktūros algoritmų programavimasLaboratorinis darbas Nr. 7. Paskaičiuoti duotos funkcijos reikšmę, kai pradiniai duomenys yra realaus ir simbolinio tipo. Nubraižyti grafiką, kai pradiniai duomenys yra skaičiai. Parašyti paprogramę funkciją, kuri skaičiuotų duotos funkcijos reikšmes nurodytame intervale, nurodytų žingsniu. Mathcad. Maple. Mathematica. Derive. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas į mikrovaldiklio PIC16F84A tyrimo maketą ir programų paketą MPLAB IDEDarbo tikslas: išstudijuoti mikrovaldiklio (MV) PIC16F84A tyrimo maketą bei programų paketą MPLAB IDE. MV PIC16F84A tyrimo maketo elektrinė schema. Makete naudojamų mikroschemų, jungčių, jungiklių, mygtukų ir šviesos diodų paskirties aprašymas. Programų paketo MPLAB IDE paskirties ir struktūros apibūdinimas. MV programos tekstas ir hex rinkmena (4 ir 8 užduoties punktai). Programos tekstas. Visų prievado B išėjimų įtampų epiūros. Išvados. Skaityti daugiau
......