Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Grafika (4)

  
 
 
12
Aprašymas

Kompiuterinė grafika ir jos taikymas. Vektoriniai ir rastriniai (taškiniai) vaizduokliai. Elektroninių vamzdžių veikimo principas. Spalvotųjų elektroninių vamzdžių veikimo principas. Skystųjų kristalų vaizduokliai. Plazmos vaizduokliai. Spalvų modeliai. RGB spalvų modelis. CMY spalvų modelis. HSV spalvų modelis. Plokščiųjų projekcijų klasifikacija. Lygiagrečios ir centrinės projekcijos. Perspektyvinės projekcijos. Įžambiosios projekcijos. Pagrindinės transformacijos plokštumoje: perkėlimas (translation), mastelio pakeitimas (scaling), pasukimas (rotation). Homogeninės koordinatės ir naudojimas. Transformacijos homogeninėse koordinatėse. Transformacijos tarp langų. Brezenheimo atkarpos sudarymo algoritmas. Vidurio taško algoritmas. Koheno ir Sačelendo atkarpų atkirtimo algoritmas. Matomos šviesos spektras. Spalvų suvokimas. Pagrindiniai šviesos šaltinių tipai. Sklaidusis atspindys. Lamberto dėsnis. Veidrodinis atspindys. Phongo apšvietimas. Tolygus šešėliavimas. Gouraud (Guru) šešėliavimas. Phong (Fongo) šešėliavimas. Vizualizacijos konvejeris. Dailininko (Painter’s) algoritmas. Z-buferio (gylio buferio) pavyzdys. Warnock's algoritmas. Priekinis spindulių trasavimas. Atbulinis spindulių trasavimas. Vaizdų iškraipymo sumažinimo (Anti-Aliasing) būdai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-11
DalykasProgramavimo špera
KategorijaInformatika >  Programavimas
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis239.43 KB
AutoriusSimonas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Grafikos_spera [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą