(4 puslapiai)
Šakų ir rėžių metodas sveikaskaičiui programavimo uždaviniui spręsti. Išsamus uždavinio sprendimo pavyzdys. Skaityti daugiau(321 darbai)
(4 puslapiai)
Šakų ir rėžių metodas sveikaskaičiui programavimo uždaviniui spręsti. Išsamus uždavinio sprendimo pavyzdys. Skaityti daugiau(22 puslapiai)
Metodų maršrutui rasti trumpa apžvalga. Apėjimo maršruto suradimo metodų uždaviniai. Šakų ir ribų metodas. Atstumų matricos sudarymas. Viršūnių įvertinimas. Neperspektyvių kelių uždraudimas. Optimalaus maršruto atrinkimas. Metodo pavyzdys. Šakų ir ribų metodo algoritmas. Vartotojo instrukcija. Programos tekstas C++ Builder. Skaityti daugiau(10 puslapių)
Anotacija. Situacija. Kodėl XML? Šalia dokumento tipo definicijos (DTD). Duomenų laukelio problema. Ar XML yra geriausias būdas pažymėti? Samprotavimas ir taisyklės su XML. XML pažymėjimas taisyklėms apie XML. Susijęs darbas su taisyklėmis ir XML. Susijęs darbas stiliaus lankais. Transformacijos metodika. Išvados. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Laboratorinio darbo Lr. 1 ataskaita. Programos užduotis. L4-56. Tekstiniame faile duotas tekstas. Žodžiai iš eilutės į kitą eilutę nekeliami. Žodžiai eilutėse skiriami bent vienu tarpu. Tarpai gali būti eilutės pradžioje bei gale, gali būti tuščios eilutės. Pašalinti žodžius, sudarytus iš skirtingų simbolių. Programos aprašymas. Formos schema. Konstantos. TForm1 klasės aprašo failas. Atmintinė vartotojui. Programos tekstas. Failas Unit1.h. Failas Unit1.cpp. Programos testavimo rezultatai. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Asemblerinio programavimo kursinis darbas. Įvadas. Pamėginta sukurti programą skirta duomenų kodavimui (šifravimui). Teorinė dalis. Trumpai apie koduotę. Koduoti duomenis. Trumpai iš istorijos. Praktinė dalis. Išvados. Programos kodas (asemblerinis programavimas. Teksto šifravimas Griunsfeldo šifru). Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Darbas su DERIVE programa. Darbas su MAPLE programa. Darbas su MATHEMATICA programa. Darbas su MATHCAD programa. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Darbas su programa Matlab. Sudarykite algoritmą ir programą nurodytos figūros tūriui apskaičiuoti: sudarykite funkcijas tipinių figūrų (kūgio, sferos, stačiakampio gretasienio, kubo ir kt.) tūriams apskaičiuoti; sudarykite scenarijų figūros tūriui apskaičiuoti (naudokite sudarytas tipinių figūrų funkcijas); apskaičiuokite duotos figūros tūrį. Algoritmas. Funkcijos turiukas tekstas. Scenarijus. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Užduotis: Sudarykite algoritmą ir programą nurodytos figūros tūriui apskaičiuoti: sudarykite funkcijas tipinių figūrų (kūgio, sferos, stačiakampio gretasienio, kubo ir kt.) tūriams apskaičiuoti; sudarykite scenarijų figūros tūriui apskaičiuoti (naudokite sudarytas tipinių figūrų funkcijas);apskaičiuokite duotos figūros tūrį. Algoritmas. Scenarijus. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Laboratorinis darbas Nr.2. Informacinių technologijų pagrindai 2. 12 variantas. Sudarykite algoritmą ir programą nurodytų figūrų tūriui apskaičiuoti. Sudarykite funkcijas tipinių figūrų (kūgio, sferos, stačiakampio gretasienio, kubo ir kt.) tūriams apskaičiuoti. Sudarykite scenarijų figūros tūriui apskaičiuoti (naudokite sudarytas tipinių figūrų funkcijas). Apskaičiuokite duotos figūros tūrį. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Užduotis (L2-29): Turime telefonų abonentų sąrašą: pavardė, vardas, adresas, telefono numeris. Suformuoti nurodytų gatvių abonentų sąrašą: pavardė, vardas, adresas, telefono numeris. Sąrašą sutvarkyti pagal adresą ir pavardes. Išvesti lenteles: Duomenų ir skaičiavimų rezultatų. Programos aprašymas. Programos Tekstas. Meniu Schema ir aprašymas. Rezultatu failas "RezultatuF.txt"" Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Namų darbas Nr.1. Grafinė sprendinio interpretacija. Mūsų tikslas būtų: GSS sudarymas, Rasti tikslo funkcijos optimalų sprendinį ir jį atitinkančią optimalią reikšmę, atlikti resursų (deficitinių ir nedeficitinių) analizę, deficitinių resursų papildomo vieneto kainos analizę, atlikti tikslo funkcijos koeficientų analizę. Galimų sprendinių srities formavimas. Optimalus sprendinys ir jį atitinkanti optimali reikšmė. Deficitinių resursų analizė. Nedeficitinių resursų analizė. Deficitinių resursų papildomo vieneto kainos analizė. Tikslo funkcijos koeficientų analizė. TPU sprendimo rezultatai. MATLAB programos tekstas. Funkcijos linprog rezultatai. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Užduotis. Turime darbininkų sąrašus: detalė – pagaminimo data – kiekis – kaina. Sudaryti steką. Užduoties analizė. Duomenų struktūros aprašymas ir grafinė iliustracija. Algoritmo klasių ir metodų aprašymas. Testavimo rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Tinklapis, svetainė, portalas. Tinklapis – informacijos perteikimo būdas. Tinklapiui kurti reikalingos informacijos parengimas. Kuo skiriasi tinklapiai? Tinklapio projektavimas. Projektavimo etapai. Tinklapių kūrimas naudojantis Mozillos rašykle. Tinklapio rašymo pradžia. Tinklapio formatavimas. Paveikslų įterpimas. Tinklapio testavimas. Saitų kūrimas ir įterpimas. Lentelės įterpimas. Tinklapio publikavimas. Tinklapių kūrimas Openoffice hipertekstų rengykle. Tinklapio rašymas naudojantis vedikliu. Paveikslai ir saitai. Lentelių naudojimas. Tinklapio apipavidalinimas ir testavimas. Tinklapio struktūra. Gairių požymiai. Teksto tvarkymo gairės. Pastraipos. Iliustracijos. Saitai. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Grafo viršūnes sunumeruokite taip, kad numeriu k pažymėta viršūnė turėtų gretimas numeriais k-1 ir k+1 pažymėtas viršūnes. Suraskite trumpiausią kelią tarp dviejų viršūnių, kurios turi mažiausią ir didžiausią numerius, kai skaičiai ant briaunų reiškia atstumą. Suraskite pigiausią pervežimų planą, kai skaičiai ant briaunų reiškia krovinio vieneto pervežimo kainą, o skaičiai viršūnėse reiškia pasiūlą (teigiami) ir paklausą (neigiami). Suraskite maksimalų srautą iš viršūnės su mažiausiu numeriu į viršūnę su didžiausiu numeriu, kai skaičiai ant briaunų (padauginti iš 10) reiškia talpumą. Maksimalaus srauto uždaviniui įveskite krovinio vieneto pervežimo kainas (skaičiai ant briaunų). Ar pigiausias didžiausio krovinių kiekio pervežimo planas pasikeitė? Sprendimas. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Trapecijų formulės metodo aprašymas ir paklaidos įvertis. Programa rašyta Compaq Visual Fortran Standard Edition 6.6.0. Skaityti daugiau(15 puslapių)
Įvadas. Ekraninė grafika. Aparatinės grafikos priemonės. Programinės grafikos priemonės. Išvedimas į monitorių tekstiniu ir grafiniu režimais. Vaizdo atminties puslapių junginėjimas. Ekrano koordinačių sistema. Ekranas ir langai jame. Taško ir linijos brėžimas. Įvairių figūrų brėžimas. Tekstų išvedimas grafiniu režimu. Uždavinių pavyzdžiai. Išvados. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Vektoriaus sąvoka. Vektorius MAPLE sistemoje. Vektorių užrašymas MAPLE. Vektoriaus apibrėžimas. Jei vektoriaus komponentės vienodos. Vektorių užrašymas naudojant baigtinių aibių ir baigtinių sekų elementus. Jei vektoriaus komponentės yra susietos su savo indeksais funkcine priklausomybe. Pagrindinės vektorių operacijos MAPLE. Vektoriaus komponenčių kiekis. Vektoriaus komponenčių rūšiavimas. Didžiausios ir mažiausios vektoriaus komponentės. Vektoriaus komponentės keitimas. Veiksmai su vektoriais MAPLE. Vektorių sudėtis. Vektoriaus sandauga iš skaičiaus. Kampas tarp vektorių. Vektorių skaliarinė sandauga. Vektorinė sandauga. Mišrioji vektorių sandauga. Vektoriaus vaizdavimas grafiškai. Uždavinių su vektoriais pavyzdžiai Maple sistemoje. Veiksmai su vektoriais Mathematica sistemoje. Komandų skirtumai MAPLE ir MATHEMATICA. Skaityti daugiau(16 puslapių)
Užduotis: Reikia surasti kiek taškų surinko T1 surinko geriausiai atsakęs studentas. Reikia įvertinti visus studentus. Įvertinimai turi būti tokie: jei studento surinktas taškų skaičius lygus T1 arba T1-1, tai įvertinimas "gerai", jei taškų skaičius lygus T1-2 arba T1-3, tai įvertinimas "patenkinamai", likusiais atvejais – "nepatenkinamai" (pavardė, vardas). Formų schemos ir paaiškinimai. Meniu schema ir aprašymas. Klasių diagrama. Programos tekstas. Duomenų ir rezultatų failai. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Užduotis. Sudarykite funkciją ir scenarijų nurodytiems uždaviniams spręsti. Krepšinio komandoje yra n žaidėjų. Sužaista m rungtynių. Kiek minučių kiekvienas žaidėjas praleido aikštelėje, nurodyta matricoje. Kitoje matricoje surašyti duomenys apie žaidėjų asmenines pražangas. Kuris žaidėjas daugiausia laiko praleido aikštelėje per visą sezoną? Keleriose rungtynėse jis buvo priverstas anksčiau laiko palikti aikštelę dėl asmeninių pražangų? Algoritmas. Struktūrograma. Programa. Scenarijaus algoritmo struktūrograma. Scenarijus. Skaityti daugiau(2 puslapiai)
Krepšinio komandoje yra n žaidėjų. Sužaista m rungtynių. Duomenys apie rungtynėse kiekvieno žaidėjo pelnytus taškus surašyti matricoje. Kuris žaidėjas per sezoną pelnė daugiausia taškų? 4 variantas. Sudarome funkcijos struktūrogramą. Pagal struktūrogramą parašome funkciją. Sudarome scenarijų. Patikriname programą. Skaityti daugiau