Šperos.lt > Informatika > Programavimas > Objektinis programavimas (4)

Objektinis programavimas (4)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
2 laboratorinis darbas. Darbo tikslas: Įsisavinti žemiau pateiktus punktus. Ištirti ir pademonstruoti, kaip įtakoja kintamųjų ir funkcijų paskelbimas public ir private srityse. Į klasę įtraukti funkciją void, int, float ir pademonstruoti jų naudojimo skirtumus. Sukurti funkcijas su parametrais. Ištirti parametrų aprašymo ir naudojimo skirtumus tarp paprastų kintamųjų ir rodyklių parametrų aprašyme. Sukurti kelis konstruktorius toje pačioje klasėje – su skirtingais parametrais bei juos naudojant sukurti objektus. Sukurti objektus skirtingose procedūrose (aktyvuojamus skirtingų mygtukų), parodant sukurtų objektų galiojimo ribas bendroje programos struktūroje. Sukurti objektą, kurį galėtų naudoti kelios funkcijos, nurodant kur jis yra aprašomas ir sukuriamas projekte. Darbo eiga. Ištirti ir pademonstruoti, kaip įtakoja kintamųjų ir funkcijų paskelbimas public ir private srityse. Į klasę įtraukti funkciją void, int, float ir pademonstruoti jų naudojimo skirtumus. Sukurti funkcijas su parametrais. Ištirti parametrų aprašymo ir naudojimo skirtumus tarp paprastų kintamųjų ir rodyklių parametrų aprašyme. Sukurti kelis konstruktorius toje pačioje klasėje – su skirtingais parametrais bei juos naudojant sukurti objektus. Sukurti objektus skirtingose procedūrose (aktyvuojamus skirtingų mygtukų), parodant sukurtų objektų galiojimo ribas bendroje programos struktūroje. Sukurti objektą, kurį galėtų naudoti kelios funkcijos nurodant kur jis yra aprašomas ir sukuriamas projekte. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Laboratoriniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 55.29 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą