Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programavimas>Objektinis programavimas (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Objektinis programavimas (3)

  
 
 
1234567
Aprašymas

1 laboratorinis darbas. Darbo tikslas: susipažinti su "Builderio" programa, bei išsiaiškinti, patikrinti ir pademonstruoti sekančius klausimus. Darbo eiga: Įrašymas į tekstinį failą, naudojant funkcijas fopen, fprint, fclose. Sukurti ir panaudoti rodykles, ištirti kintamųjų užklojimo galimybes. Sukurti ir panaudoti struktūras ir dinaminius kintamuosius. Sukurti savo klasę. Sukurti kelis vienu metu egzistuojančius objektus – statinius ir dinaminius. Įrašant į tekstinį failą informaciją parodyti, kada yra iškviečiami sukurtų objektų konstruktoriai destruktoriai ir eilinės klasės funkcijos. Parodyti programos struktūrą klasės ir sukurtų objektų galiojimo vietas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-07
DalykasProgramavimo laboratorinis darbas
KategorijaInformatika >  Programavimas
TipasLaboratoriniai darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis79.78 KB
AutoriusPaulius
Viso autoriaus darbų24 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasL. Mažeika
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasTelekomunikacijų ir elektronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą