Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programavimas>Projekcinės tekstūros Direct3D
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Projekcinės tekstūros Direct3D

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Grafikos programavimo technologijų kursinis darbas. Įvadas. Trumpai apie 3D vaizdus. Projekcinis šešėliavimas. Projekciniai šešėliai ir šviesa. Projekcinių tekstūrų koordinačių generavimas. Projektavimas už [0,1] ribų. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

Projekcinės tekstūros – tai tekstūrų uždejimo metodas, kuris remiasi jų projektavimui ant paviršių . Pav.1 matome pavyzdinį tekstūrų projektavima ant objektų. Tektūrų projektavimas naudojamas ivairiai tame tarpe ir šešėliavimo metu. Šis kursinis apibudina zinksnius projekcinių tektūrų naudojime.
Projekcinis tektūrų sudarymas siejasi ir su būdu, kuriuo struktūros koordinatės yra paskirtos viršūnėms, ir būdui, kuriuo jie yra apskaičiuoti per primityvų rasterizacija. Mes paprastai galvojame apie tektūrų dėliojimą kaip " struktūros atvaizdo į primityvą," ir tuo metu, kai tikrai taip yra, kad – yra daugiau matematikos negu dauguma žmonių galvoja. Jei jūs kada nors parašėte savo savą rasterizerį su mipmap filtruotės, perspektyvos, projekcinis teksūrų palaikymu, jūs be abejo sužinojote apie daug subtilių problemų. Mes pradėsime, aptardami būdą, kuriuo struktūros koordinatės yra apskaičiuotos per rasterizacija, ir paskui mes aptarsime metodus tam, kad paskirtume struktūros koordinates viršūnėms.
Projekcinių tektūrų sudarymas - technika tam, kad sukurtų struktūros koordinates dinamiškai per projektavimą 3-čiam vaizde į (paprastai 2-asis) teksūrų žemėlapį. Tokiu pat būdu kaip ekrano koordinatės yra kuriamos 3-čią geometriją ant jūsų 2-čio ekrano, 3-ti geometrija gali būti projektuojama tekstūra. Tai padaroma vartojant tinkamai suformuotą projekcinę struktūros matricą. Ši ypatybė buvo fundamentali dalis OpenGL ® nuo to laiko kai buvo 1.0 versija ir buvo pristatyta Direct3D ® DirectX ® 7. Ant T&L-capable dalių kaip Radeon ®, tai padaroma mikroshemoi kaip transformacijos ir apšvietimo dalis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-15
DalykasProgramavimo kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programavimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis1.19 MB
AutoriusEgidijus
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasKačeniauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasFundamentinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Projekcines teksturos Direct3D [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Kačeniauskas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą