Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programavimas>Asemblerinis programavimas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Asemblerinis programavimas (2)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Kursinio darbo užduotis : Sukurti mano pačios nustatyto funkcionalumo programą, tenkinančią sekančius reikalavimus. Priemonės užduočiai įvykdyti. Programos funkcionalumo aprašymas. Atliktų programos testų pavyzdžiai. Išvados. Programos kodas LST failo pavidale.

Ištrauka

Kursinio darbo užduotis :
Sukurti mano pačios nustatyto funkcionalumo programą, tenkinančią sekančius reikalavimus:
Pradiniai duomenys saugomi. Atitinkamai rezultatai išvedami į ekraną.
Apdorojamos galimos klaidas: išveda į ekraną atitinkamus pranešimus apie įvykusias klaidas.
Laikinam duomenų išsaugojimui naudojama dėklinė atmintis (stack).
Programoje naudojami sąlyginiai ir besąlyginiai ciklai.
Atliekami skaičiavimai su duomenimis daugiamačiuose duomenų masyvuose.
Naudojamos paprogramės pasikartojančių komandų grupėms programoje aprašyti.

Priemonės užduočiai įvykdyti:
• Asembleris – asembleriniui programavimui skirta programa;
• Klaviatūra;
• Monitoriaus ekranas.

Programos funkcionalumo aprašymas:
Programa leidžia pasirinkti vieną iš keturių galimybių:
a) Vykdyti užduotį numeris 1;
b) Vykdyti užduotį numeris 2;
c) Peržiūrėti informaciją apie šias dvi užduotis;
d) Išeiti iš programos.
Pirmoji užduotis prašo įvesti skaičius po vieną (matricos elementus), tada paskaičiuoja visų elementų vidurkį ir išveda jį į ekraną (išveda tik sveikąją dalį). Matricos dydis aprašytas duomenų segmente ir yra 2x3. Programa prašys ivesti 6 skaičius/elementus. Matricos dydį duomenų segmente galima pakeisti, nuo to priklausys ir kiek reikės įvesti skaičių/elementų. Įvedamas skaičius būtinai turi būti dviženklis ir teigiamas. Programa neleidžia įvesti jokio kito ženklo, išskyrus skaičių. Įvedus triženklį skaičių, programa iš karto išveda pranešimą apie įvykusią klaidą "KLAIDA! Skaičius per didelis. Turi būti 2-ženklis. Prašau įvesti iš naujo" ir leidžia vėl įvesti naują skaičių. Jeigu skaičius neįvestas (paspaustas ENTER, neįvedus skaičiaus) programa jį priima už nulį.
Antrosios užduoties duomenys saugomi duomenų segmente. Duomenų segmente yra įvesta matrica. Programa paskaičiuoja kiekvieną matricos stulpelio sumą, išveda į ekraną po stulpeliais ir po to sudeda visų stulpelių sumas ir taip pat išveda į ekraną bendrą sumą.
Pasirinkus trečiąjį variantą, t.y. paspaudus 3, į ekraną išvedama informacija apie užduočių funkcionalumą. Išvedus informaciją į ekraną, programa prašo paspausti bet kurį klavišą. Paspaudus vėl grįžtama į prieš tai buvusį pasirinkimų langą.
Klaviatūroje paspaudus 0 (nulį) iš karto išeinama iš programos.
Paspaudus bet kurį kitą klavišą, išskyrus 1,2,3,0, programa išveda pranešimą apie klaidą "KLAIDA: pasirinkite 1,2,3,0" ir leidžia vėl iš naujo įvesti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-29
DalykasProgramavimo kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programavimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis42.96 KB
AutoriusJekaterina
Viso autoriaus darbų21 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. J. Galkauskaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasFundamentinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Asemblerinis programavimas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. J. Galkauskaitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą