Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programavimas>Struktūrinis programavimas: žaidimas "Black Jack"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Struktūrinis programavimas: žaidimas "Black Jack"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Žaidimas, parašytas TurboPascal kalba. Įvadas. Užduoties formulavimas. Užduoties analizė. Instrukcija vartotojui. Algoritmo blokinė schema. Išvados. Programos tekstas su komentarais.

Ištrauka

Paskalis yra universali aukšto lygio programavimo kalba. Ji gerai tinka ir žmogui, ir kompiuteriui. Todėl Paskaliu parašytus tekstus galima vardinti ir algoritmais, ir programomis, o pačią kalbą – ir algoritmine, ir programavimo kalba.
Programos rašomos taip, kad būtų galima atlikti jas kompiuteriu ir gauti rezultatus. Mokydamiesi programuoti turime mokytis dviejų esminių dalykų:
• sudaryti algoritmus, panaudoti algoritmines konstrukcijas ir
• atlikti sudarytas programas kompiuteriu.
Šie darbai labai svarbūs, abu reikalauja tam tikrų įgūdžių ir laiko.
Mūsų užduotis – sukurti žaidimą "Black Jack", naudojant kalbą Borland Pascal 7.0. Kurdami mūsų programą, mes naudosime procedūras. Programa bus sudaryta taip, kad vestų visus paskaičiavimus ir kad ne būtų aklaviečių.
Bandysiu parašyti programą taip, kad būtų skačiuojamas mūsų kortų pasirinkimas, kiek turime pinigų ir koks bus statymas pinigų kiekvieno žaidimo, bei pakeisti tą statimą.

Borland Pascal 7.0 pagalba parašyti programą, kuri dirbs su duomenimis, o duomenys tai kortos, taškai ir pinigai. Duomenys nebus saugomi visą laiką. Įjungus iš naujo žaidimą, duomenys atnaujinami. Visi duomenys jau turės savo reikšmę, tik kai kurias mes galėsime pakeisti, pvz. lygį bei statimą.
Pagrindinės programos procedūros:
procedure start; {Pradžia}
procedure pkorta; {Pirma kompiuterio korta}
procedure korta; {Imama korta}
procedure player; {Žaidejas}
procedure comp; {Kompiuteris}
procedure palyg; {Palyginimas kas surinko daugiau taškų}
Naudojami moduliai bei tų modulių procedūros:
crt;
procedure inst; {Instrukcijos vartotojams}
procedure level; {Pasirinkimas Lygį}
procedure sta; {Daryti statimus}

Dažnai programose keletą kartų reikia kartoti tokią pačią arba labai panašią veiksmų seką. Ją galima aprašyti kaip vieną sudėtinį sakinį. Įvardijus tokį sakinį, reikiamose programos vietose patogiau rašyti ne veiksmų seką nurodančius operatorius, o tik to sakinio vardą. Tokie įvardyti sakiniai vadinami paprogramėmis. Jos yra dviejų rūšių (procedūros ir funkcijos), tačiau šioje programoje vartojamos procedūros. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-03
DalykasProgramavimo kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programavimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis140.27 KB
AutoriusJakudza20
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Tumasonis
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasElektronikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strukturinis programavimas zaidimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • R. Tumasonis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą